Melding doen Wet goed verhuurderschap in de Gemeente Almere

Melding doen Wet goed verhuurderschap in de Gemeente Almere:

via e-mail aan info@almere.nl of per post.

Noteer in je mail of brief:

-     Onderwerp: Melding Wet goed verhuurderschap

-     Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Je kunt ook anoniem een melding doen. Dan geef je jouw gegevens niet door. Je krijgt dan ook geen terugkoppeling op jouw melding.

-     Gegevens van de verhuurder of de verhuurbemiddelaar waarover je de melding maakt.

-     Het adres van de woning die je huurt of wilt huren.

-     Beschrijving van de situatie, als dat kan met foto’s en bijlagen.

Een brief per post stuur je naar:

Gemeente Almere

T.a.v. afdeling Vergunning, toezicht en Handhaving. Team Handhaving

Postbus 200

1300 AE Almere




Reacties

Populaire posts van deze blog

Overzicht van gemeentelijke meldpunten ongewenst verhuurgedrag - Update 7 januari 2025

Slechts drie gemeenten in Nederland hebben nog geen meldpunt ongewenst verhuurgedrag

Let op, per 1 juli a.s. bent u mogelijk geen ‘goed verhuurder’ meer! De nieuwe Wet goed verhuurderschap nader toegelicht